انواع پد الماسه همه کاره

سایر محصولات برشکاری

ایزار های برشکاری - صفحه اصلی

امروزه با کمک تکنولوژی و نیاز کسانی که با محصولات سنگ کاری و کاشی کاری کار می‌کنند ، محصولات متعددی برای تسهیل در کار کاشیکاری و سنگ کاری تهیه و قابل ارائه میباشد.

این نوع محصولات نسبت به نیاز مشتری در سطوح مختلف از چکش ویبره تا تراز لیزری تا اسلب بر تا قواره بر تا قاپک تا کلیپس و گوه قابل عرضه و خریداری شما عزیزان میباشد.

تکنولوژی این روزها به کمک صنعت کاشیکاری و سنگ کاری اومده تا امور مربوط به کاشیکاری رو سهل و آسان و مطمئنا دقیق تر کنه .
این روزها استادکاران دنبال ابزارهای دقیق تری هستند تا اجراهای دقیق و آسان تری رو داشته باشن از این رو به شدت محصولاتی مثل ابزار زن های سنگ کاری که در اشکال مختلف طراحی شده طرفدار پیدا کرده. از جمله این ابزار های برش ، اسلب بر ها یا قواره برها در سایزهای مختلف هستند که برای برش اسلب ها در سایزهای بزرگ استفاده می شوند.
انبر بشکن متحرک ابزار تخصصی برای جدا کردن قطعات اسلب از همدیگر است . همچنین کلیپس و گوه برای هم سطح کردن بیت سطوح سنگ و سرامیک کاربرد دارد.

اگر کاشی کار یا سنگ کار هستید، آچار همتراز و تراز لیزری کاربردی ترین . مهمترین ابزار برای اجراهای دقیق و شیب بندی های خاص در اجرا است.
با رواج ساخت و ساز های با کیفیت و لاکچری، ابزار دیگری که در سال های اخیر به بازار آمده چکش ویبره است که امروزه جایگزین پتک های پلاستیکی شده تا اسلب رو به طور یکدست به وسیله ویبراتور به روی سطح بنشاند و از شکستن اسلب های گران قیمت جلوگیری کند .

اینها همگی بخشی از محصولاتی هستند که با کمک تکنولوژی به کمک صنعت سرامیک کاری آمده است.

هدف تیغ افزار این است که به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات صفحه برش و کاشی کاری را برای شما فراهم کند تا با انتخاب ابزار مناسب اجراهای خاص و دقیق داشته باشین.

سایر محصولات برشکاری

درخواست قیمت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

دیگر محصولات صفحه برش

صفحه برش چوب بر عکس اصلی

صفحه برش چوب بر

صفحه برش پرسلان بر / صفحه برش سرامیک بر

صفحه برش پرسلان بر / سرامیک بر

صفحه گرانيت بر

صفحه برش گرانیت بر

صفحه برش آلمینیوم بر عکس اصلی

صفحه برش آلومینیوم بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش ام دی اف بر عکس اصلی

صفحه ام دی اف بر

صفحه برش آسفالت بر عکس اصلی

صفحه برش آسفالت بر

الکتروپلیت عکس اصلی

صفحه الکتروپلیت

گرد بر

گرد بر چوب/سنگ/سرامیک