قیمت صفحه پرسلان بر و سرامیک بر با 5% تا 20% زیر بازار | تحویل فوری | مشاوره رایگان خرید بهترین صفحه برش پرسلان بر متناسب با فرز و حجم برش شما

صفحه برش پرسلان بر / سرامیک بر

صفحه برش پرسلان بر / صفحه برش سرامیک بر

می دانید اگر “صفحه برش پرسلان بر” مناسب با سرامیک و حجم برش خود انتخاب نکنید منجر به هزینه بیشتر برای خرید صفحه برش خواهد شد.

آنچه سرامیک کارها و نصابان کاشی و سرامیک باید در مورد پرسلان بدانند

اگر شما نصاب حرفه ای سرامیک هستید، معمولا در بسیاری موارد مشتریان در مورد انتخاب نوع سرامیک عادی یا پرسلان با شما مشورت خواهد کرد. البته معمولا به دلیل بالاتر بودن قیمت سرامیک پرسلان نسبت به سایر انواع سرامیک و حتی انتخاب بین سرامیک پرسلان و سنگ مردد هستند.

لذا آشنایی با مزایا و معایب هر دو و تطبیق آن با نیاز آن ها می تواند رضایت مشتری را برای شما فراهم کند و دستمزد بالاتر نصب سرامیک پرسلان را بدلیل ویژگی های خاص آن که نیاز به مهارت و تجربه بیشتر نصاب دارد، برای مشتری قابل پذیرش تر کند.

تفاوت برش پرسلان با سرامیک معمولی

  1. نصب و برش پرسلان نسبتاً دشوار است و نیاز به نصاب متخصص دارد.
  2. قیمت بالاتر آن نسبت به سرامیک و ارزان تر نسبت به سنگ.
  3. وزن بیشتر نسب به سرامیک عادی یکی از علل سخت تر بودن نصب پرسلان است.
  4. نیاز به تجهیزات نصب حرفه ای تر، بخصوص تیغه الماسه بسیار سخت برای صفحه برش پرسلان بر
  5. استحکام خمشی بالاتر پرسلان نسبت یه سنگ و سرامیک عادی و در نتیجه ضایعات بسیار کمتر در نصب (مشروط به اجرا توسط نصاب کاربلد.)

سرامیک پرسلان بر چیست؟

پرسلان یک نوع سرامیک با کیفیت و لوکس است که معمولاً برای ساخت کاشی‌ها، سرامیک‌های دیواری و کفپوش‌ها استفاده می‌شود. این نوع سرامیک از مواد خاص و با کیفیت بالای موجود در طبیعت (مانند خاک رس، فلداسپات یا گرانیت و غیره) که تحت فرآیندی خاص با اعمال فشار بسیار زیاد تهیه می‌شود. پرسلان معمولا بعد از پخت در کوره با حرارت بالا به رنگ سفید و بافتی کاملا سخت و متراکم است.

در گذشته نه چندان دور محل مصرف کاشی و سرامیک عمدتا در سرویس بهداشتی و آشپزخانه ها و سالن پذیرایی بود. با گسترش استفاده از آن ها در اکثر فضاهای ساختمانی، به خصوص در فضای خارج از ساختمان و افزایش نیاز به زیبایی ساختمان ها، تقاضا برای سرامیک پرسلان نیز افزایش زیادی یافت.

انواع سرامیک پرسلان

سرامیک پرسلان دارای دو نوع پولیشی و لعاب‌دار است. نوع لعاب‌دار دارای سطح زبر است که برای نصب در فضای باز، باغ و نمای ساختمان استفاده می شوند. نوع پولیشی همان لعاب دار است که عملیات پولیش روی آن اعمال شده و دارای سطح صاف و شفاف هستند و برای کاربری داخلی فضا استفاده می شوند.

سرامیک پرسلان بهتر است یا سنگ؟

پرسلان محصولی مصنوعی است که با ترکیب مواد سخت تحت فشار بسیار زیاد تولید شده و بافت بسیار متراکم و سختی دارد. از ویژگی های بارز آن میزان جذب آب نزدیک به صفر آن در مقایسه با سنگ است که تقریبا غیرقابل نفوذ خواهد بود؛ لذا مقاومت بسیار بهتری در برابر سرما و یخبندان نسبت به سنگ دارد.

ویژگی‌های سرامیک پرسلان چیست؟

  • نفوذناپذیر بودن نسبت به آب
  • دارای سطحی صاف و شفاف با جلوه و زیبایی بالاتر
  • مقاوت بالا به سرما در محیط باز و نما نسبت به سنگ
  • مقاومت سایشی بالا برای استفاده در محل های پر تردد و راه پله
  • مقاومت شیمیایی بالا باعث می شود ترکیبات اسیدی و بازی شوینده ها روی آن اثر نگذاشته و کمتر دپار لکه و کثیفی شوند. همپنین بسیار مناسب ستفاده در محیط های آزمایشگاهی، درمانی یا صنعتی هستند.
  • میزان سختی و تراکم بالا و مقاومت به خراشیدگی و طبعا عمر طولانی تر و مرغوبیت بالا
  • داشتن ثبات رنگ نسبت به تابش نور مستقیم افتاب
  • تولید در سایزها، رنگ ها و طرح های متنوع تر نسبت به سنگ
  • مقاومت بالا در برابر آتش و حرارت و عدم تغییر ساختار در آتش سوزی

سایز بندی صفحه برش پرسلان بر خشکه بر

تکنولوژی روز در ساخت سگمنت پرسلان برها موجب شده تا شیارهای منظم و دقیق در سطح سگمنت برای کاهش دادن اصطحکاک، افزایش دادن سرعت برش و بالا بردن کیفیت یکسان برش از اول تا انتهای ارتفاع سگمنت شده است. از این رو پرسلان بر ها در سایزهای مختلف ۱۱۵ – ۱۵۰ – ۱۸۰ – ۲۳۰ که به اصطلاح خشکه بر نامیده می‌شوند در دسترس قرار دارند.

انواع سایز صفحه برش پرسلان بر آب بر

انواع سایزبندی صفحه برش سرامیک بر خشکه بر

سایز های صفحه برش سرامیک بر آب بر

 

درخواست قیمت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

دیگر محصولات صفحه برش

ایزار های برشکاری - صفحه اصلی

سایر محصولات برشکاری

صفحه برش چوب بر عکس اصلی

صفحه برش چوب بر

صفحه گرانيت بر

صفحه برش گرانیت بر

صفحه برش آلمینیوم بر عکس اصلی

صفحه برش آلومینیوم بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش ام دی اف بر عکس اصلی

صفحه ام دی اف بر

صفحه برش آسفالت بر عکس اصلی

صفحه برش آسفالت بر

الکتروپلیت عکس اصلی

صفحه الکتروپلیت

گرد بر

گرد بر چوب/سنگ/سرامیک