قیمت صفحه گرانیت بر با 5% تا 20% زیر بازار | تحویل فوری | مشاوره رایگان خرید بهترین صفحه برش گرانیت بر متناسب با فرز و حجم برش شما

صفحه برش گرانیت بر

صفحه گرانيت بر

می دانید اگر صفحه گرانیت بر مناسب با گرانیت و حجم برش خود انتخاب نکنید منجر به هزینه بیشتر برای خرید صفحه برش خواهد شد.

برای درک بهتر فرق صفحه گرانیت بر با سرامیک بر، در این بخش قصد معرفی کامل آن را داریم.

سنگ گرانیت یکی از انواع سنگ آذرین درونی است که ساختار آن بسیار سخت می باشد. تنوع بالا از نظر طرح و رنگ و دوام بسیار زیاد باعث شده تا این محصولات کاربرد فراوانی در ساختمان سازی داشته باشند.

در زمان برش گرانیت حتماً باید از تیغه الماسه گرانیت بر مناسب استفاده شود؛ چرا که در غیر این صورت خواهید دید که خرده های آن تا مسافت زیادی پرت می شوند و امکان بروز صدمات افزایش می یابد. استفاده از یک دیسک گرانیت بر مناسب در زمان برشکاری امکان پرت شدن خرده های گرانیت را کاهش می دهد و از طرفی صدای آن نسبت به سایر انواع دیسک های نامناسب کمتر خواهد بود.

گرانیت بر ها دارای شیار های متعددی هستند. این شیار ها کمک می کنند تا عملیات برشکاری بسیار بهتر و راحت تر صورت بگیرد. همچنین، نیرویی ضربه ای تولید کند و باعث جدا شدن قطعه به بهترین شکل شود. علاوه بر این باید اشاره کنیم که یکی از مهم ترین ویژگی های صفحه گرانیت بر این است که دارای سر خوردگی بسیار کمی می باشد. به کمک صفحه گرانیت بر، می توان سنگ ها را با ابعاد بسیار بزرگ و قطر های بسیار زیاد برش داد.

صفحه گرانیت بر در ابعاد مختلفی برای برش قطرهای مختلف سنگ ساخته و عرضه می شوند می توان سایز های 115، 180 و به ویژه سایز 230 میلی متر را نام برد که به اسم خشکه بر در بازار مصطلح هستند.

سایز بندی صفحه گرانیت بر خشکه بر

سایز بندی صفحه برش گرانیت بر آب بر

درخواست قیمت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

دیگر محصولات صفحه برش

ایزار های برشکاری - صفحه اصلی

سایر محصولات برشکاری

صفحه برش چوب بر عکس اصلی

صفحه برش چوب بر

صفحه برش پرسلان بر / صفحه برش سرامیک بر

صفحه برش پرسلان بر / سرامیک بر

صفحه برش آلمینیوم بر عکس اصلی

صفحه برش آلومینیوم بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش ام دی اف بر عکس اصلی

صفحه ام دی اف بر

صفحه برش آسفالت بر عکس اصلی

صفحه برش آسفالت بر

الکتروپلیت عکس اصلی

صفحه الکتروپلیت

گرد بر

گرد بر چوب/سنگ/سرامیک