بهترین قیمت انواع گرد بر چوب، سنگ، سرامیک، دریلی، فرزی با 5% تا 20% زیر بازار | تحویل فوری | مشاوره رایگان خرید بهترین گردبر متناسب با ابزار و حجم برش شما

گرد بر چوب/سنگ/سرامیک

گرد بر

یکی دیگر از محصولاتی که امروز خیلی متداول شده و کار رو به شدت دقیق و تمیز و سریع کرده انواع گرد بر چوب یا سنگ یا سرامیک  هستند .
تا چند سال پیش برای اينکه بخوای در محلی برش گرد بزنی می‌بایست با ابزار برش سرامیک بر و گرانیت بر و … اون ابعاد رو به صورت گرد در میاوردی و معمولا نزدیک به گرد میشد و هیچ وقت برش گرد و دقیقی بهمون نمی‌داد ،ولی امروزه گرد برها رو بر حسب نیاز در سایز مختلف قابل دسترس هستند تا در کوتاهترین زمان برش گرد تمیز و دقیقی اجرا کنیم گردبرها در بازار به چند نوع مختلف عرضه می‌شوند .

۱ .گرد بر فرزی همین طور که از اسمشون مشخصه روی فرز بسته می‌شوند و مخصوص سرامیک، پرسلان، گرانیت و سنگ هستند و در سایزهای مختلف قابل خریداری هستند .

۲ .نوع دیگر گردبرها گرد بر دریلی هستند باز هم همین طور که از اسمش مشخصه این نوع گردبر ها بر روی دریل بسته می‌شوند معمولا این نوع گردبر را روی خود دنباله دارند که به وسیله این دنباله به دریل متصل می‌شوند و میتونیم به راحتی برش گرد دقیق رو باهاشون اجرا کنیم ،این نوع گردبرها مخصوص سرامیک و سرامیک پرسلان میباشد.

۳ .گرد بر چوب نوع دیگری است که مخصوص چوب و فلز هستند که به وسیله دنباله ای که به آنها متصل میشه در سایزهای مختلف قابل ارائه میباشد این نوع گرد بر مخصوص انواع محصولات چوبی و فلزات میباشد و در سایزهای مختلف قابل خریداری میباشند.

انواع گرد بر چوب، سنگ، سرامیک، دریلی، فرزی

درخواست قیمت

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید

دیگر محصولات صفحه برش

ایزار های برشکاری - صفحه اصلی

سایر محصولات برشکاری

صفحه برش چوب بر عکس اصلی

صفحه برش چوب بر

صفحه برش پرسلان بر / صفحه برش سرامیک بر

صفحه برش پرسلان بر / سرامیک بر

صفحه گرانيت بر

صفحه برش گرانیت بر

صفحه برش آلمینیوم بر عکس اصلی

صفحه برش آلومینیوم بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش مرمریت بر

صفحه برش ام دی اف بر عکس اصلی

صفحه ام دی اف بر

صفحه برش آسفالت بر عکس اصلی

صفحه برش آسفالت بر

الکتروپلیت عکس اصلی

صفحه الکتروپلیت